emma ebba&moa :)

woho. idag har det väl inte hänt så mycket. har degat hemma bara typ. sen typ 6 så kom ebbyläbby hit.min stjärna. då gick vi och lag oss och kikade på en apbra film. först tänkte vi ba, ahmen suck vad är det här för film?
men det visade sig att den ar skitbra ju. och en grissöt lite kille också. great. sen så var det jusom en bastu ju. och när man öppnade dörren blev det iskallt och sen grisvarmt när man stängde den. så vi gick ut ett tag.. båda ba samtidigt, fan vad bajsnödig jag är! så vi stack in. haha. sen kollade vi klart på filmen och sen mitt i allt typ så smsade emma och sa att bussen var i skurra och att vi skulle möta henne. så vi fick efter ett tag. och när vi var ute så var det skitkallt och sen såg vi ett flygplan som flög skitnära. anyway, när vi kom tillbaka så valdes det en ny film och därmedefter det så kikade vi på den. och det var dööööhett! emma strippade och tog av sig brallorna till och med ;) . deni, sexigt syn säger jag bara! nu missade ni nått. sen låg vi typ bara och kollade på filmen och mitti skulle emma hem. hon höll på somna. och sen när hon kommit hem, över gatan så ringde hon . haha. aja, ebba och jag låg i alla fall och kollade klart på filmen. sen när den var slut så gick hon hem, och nu sitterjag här och skriver det här skit viktiga grejjset! aja, ska sova nu. skola imorgon ju. men jag hoppas jag överlever!
god natt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback