film :)

woho. lyckad myskväll hos maria ikväll. haha, mycket skoj. ha, jonna och jag när maria gick ner.  så hostade jag eftersom jag och jonna är sjuk! :) hon ba; hosta i godispåsen så maria också blir sjuk. haha, fyfan vad sjuk du är plutten. men nej fy, inte hosta i den :s.  maria låg i mitten av oss sjuklingar. hon kommer säkert också bli sjuk, och när jonna&jag är frisk! ;) nääjdå. anyway. sen när vi var klar efter typ två filmer så cyklade vi till furuvik. cyklade ner till elin, lite förvånad. reagerade inte äns på att det var vi. vi stog och vinkade åt henne och hon ba typ. ah,hej!?
haha. sen fattade hon att det var vi. sen efter ett tag så cyklade vi därifrån. då cyklade ja hem. och imorgon blir det nog jonna&maria också igen :). hi, gumms! aja.
gooooood-bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback