FREEEEEEEEEEEEEDAG! :D

hallu. hii, idag var det ju skolan. aproligt. började med NO. då skulle vi bygga drakar? men sandra johanna&jag vi gjorde inte det. så vi fick jobba vidare med alla dötristafrågor. haha, men gjorde ingenting typ. knäppte en massakort. sen var det idrott. sandra och jag var inte med eftersom vi var sjuka. ellerja, jag har vart sjuk i veckan!
haha, :). sen var det lurre. fyfan vad äcklig mat. jag dog. eller inte bara jag tror ja. sen var det typ SO och sen SV.på SO:n kommer jag inte ihåg vad vi gjorde :s. ingenting säger vi. sen på SV så hade vi prov. jao. svårt? japp, ta dig i rumpan på att det var. sen när man var klar med det fick man gå. och jag hann precis med halv 2 bussen. lättnad.
när jag kom hem, kikade jag på tv och satt vi datan typ. inget spec. sen somnade jag. och vaknade, och somnade. sen gick jag över till emma. var där ett tag. satt mest och snackade i telefonen. hah. gött. sen sprang jag över och bytte om och lite så. och sprang över till emma igen. sen så kom fredrik och pär och hämtade oss :). sen åkte vi och hämtade ebba, och sen käkade vi på max! ha, trevlans! :)
sen efter ett tag släppte dom av oss hemma hos ebbis i sätra. och sen var vi hos ebba ett tag, och sen knallade vi ner till bussen. mot city! sen mot furuvik! yäj. jag mitt dumma kuk-huvud lämnade busskortet hos emma xD.
så jag och ebba gick in till mig, och emma in till sig. emma fiffade till sig lite! ;) snygging där. sen efter ett tag så kom hon aldrig. och jag och ebba satte oss och kollade på gamla kort från förra året på mig ebba&emma. HAHA, vad ska man säga?!  fyfan alltså. USCH!
sen gick vi till bussen, och åkte till ä-by. typ till fredrik? ingen aning. kände ingen där. sen efter 1 timme typ åkte vi hem. och nu sitter jag här. kom jao typ nyss hem. ska sova snart för ska på cross imorgon! :) hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback