gästrikecup

idag var det gästrikecup  jao. vaknade av mig själv kl 8. öhöh. skulle upp halv 10. men nixpix.  sen typ halv 11 kilade jag över till emma. och dom var inte klar. nejnej. sen när vi skulle sätta oss i bilen hade emma glömt klubban. haha, bra början emma! :D sen när vi kom till nynäs så snackade vi lite först. sen skulle vi ut och jogga. det är ju typ iskallt ute? menmen.. haha, nej. vi joggade inte. utan vi lånade en fotboll av ett par killar på fotbollsplanen och spelade match. alltså vi tjejer. haha, roligtroligt säger ja bara. men johanna hon hade tydligen joggat som vi skulle. sen såg vi henne så vi ropade dit henne så hon spelade boll med oss. sen var det match. taggad till 0.  men det var emot ggik och det blev 3-2 till dom. fast vi ägde matchen. haha, tjejer! :) blev i alla fall ett mål ifrån min sida. så.. sen efter matchen så snackade vi lite, sen gick hela laget till max och käkade.. haha, lite mycket *-) . menmne. hade skit kult där med. sanna och cissi skulle slå dom dära små-äckliga-fula-fåglarna med ballonger. haha. men det gick inte så bra som dom hade tänkt sig tror ja. sen åkte jag och sanna rushelkana (hur fan stavas de?) hoppas ni fattar med min stavning på det ordet. så sanna och jag åkte tåg i den. sen så skulle vi och cissi&emma åka tåg i den. haha. lyckat? nej. vi åkte tåg, kom typ 30 cm. sen tog det stop. HAHA, vi fastnade typ. och när vi satt där så kommer det en liten kille och åker in i min rygg. haha ;) . sen efter max,gick vi tillbaka. jag hittade en vattenpöl så jag hoppade i den. och vattnet bara stänkte på mig och dom andra. och jag fick i munnen. BLÄÄÄ! sen andra matchen var emot aston-rövhål! den sög totalt! haha, resultatet säger ja ej. nejnej. men den matchen vet jag inte vad det var med oss? aja, förlorade i alla fall. sen efter den, snackade vi lite. och sen hem. när jag kom hem så duschade jag och satt lite vid datorn. sen åkte jag och mamma till ica maxi och handlade. haha, BOOORING! tjoade och hejade runt där. hade skit tråkigt. sen när vi kom hem, så har jag typ kikat på tv och lite så där. ska sova nu. har samling imorgon kl9. så vi ska åka typ halv 9 hemmifrån. jomen godmorgon MOA! haha. aja, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback