gästrikecup

ihih. idag var det ju cup igen. i natt vaknade jag minst 5 gånger. vaknade av lite olika saker. vaknade till och med av att mackan kom in och tog tuggummi. haha. nice. sen när klockan var 7 så orkade ja inte nå mer. så jag gick upp. sen typ 10 över 8 knallade jag över till hillbom's! haha, alla gick typ i morgonrock eller pjamas. dom skulle i alla fall käka frulle. så sandra hade tydligen käkat eller nått? men vi kikade i alla fall på tv. eller ja. tv& tv. hon kikade på typ "barnprogram" eller vad man ska säga. haha, höll henne sällskap tills vi skulle åka. sen så åkte vi värnen till nynäs. cissi åkte också med oss. haha, hon hade joggat till oss ifrån oskar. inte för det är så långt menmen. sen hämtade vi upp sandra också. så efter det var det att åka till cissi och hämta hennes klubba och sen till nynäs. haha. helt dött där ju. eftersom vi hade första matchen. haha, innan matchen så var vi bara ute på planen och lekte om jag ska säga så. sen efter ett tag blev det allvarlig uppvärmning. om jag ska säga så? anyway. sen var det match. mot hofors. HAHA, dom looosade mot oss. 6-2 till oss. haha. blev lite utvisningar på lite olika folk där också. sen var det over. och vi vann ;). hihi. sen gick vi några till konsum och handlade käk eller ja. sen käkade emma sanna&ja de. sen kl halv 2 var det samling igen. sen var det match mot huddik. eller nått? aja. spela roll. men innan den så skulle vi ut och jogga. hittade nå småkillar vi spelade fotboll med. haha, skit kult och jobbigt. sen var det bara att TAGGA! var jämn match. men vi vann med 6-1 :) . hiih. så vi kom 5a. efter den här helgen så har jag gjort 2 mål och 1 ass! haha. yeah. malin har gjort 6 FETA mål under helgen. fett nice ju. hon leder poäng ligan till&med. efter våran sista match så var det final mellan aston och alba. haha, skit spännande. och jämt. vi ville att det skulle bli straffar. men när det var 1 min. så fick aston in ett mål så det blev inte nå straffar! :(.. sen efter den matchen så åkte vi hem. har väl inte gjort så jätte mycket efter det. duschat och allt sånt. och imorgon är det skolfoto också. blä.. haha. menmen, måste väl göra de. ska kila nu, bye! :)

image208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback