googoo niclas!

god kväll och välkommen till rapport. neeeej. hah, roligt ja är. no. idag är det torsdag och då är det ju självklart fredag imorgon. idag stoppade polisen oss i alla fall inte. hände väl inte så mycket.inte nått roligt i alla fall tror ja.pannkakor idag. och vi bestämde oss för 6 st. men nej. vi ångrade oss. haha. tur de! :D hade syslöjd idag och johanna&jag gjorde ett par assexiga vantar. i tiger fleez eller hur det stavas. men haha. i sydde dom åt fel håll, så när vi vände på dom blev det helt fel. men haha. vi sket i det. orka göra om :) . hah. vad kan jag säga mer än HAHAHAHAHHAHAHAHA på bilden. shit. niclas den dummaungen. men rolig :D ha, vi gjorde typ ingenting på bilden eller jo, typ vek en hund. sen så gjorde andrea jag&johanna loppor. så gjorde vi på niclas. så han gjorde verkligen allt som stog. stog typ, peta i näsan. och självklart så gör han de. sen så sa jag " porra lite för oss" fast det stog "gör en kullebytta" och självklart så började han verkligen porra för oss i klassrummet. haha. fyfan. ÄÄÄCKEL! sen så skulle han slicka under min fot, och han gjorde det tror ja. såg så ut. hahah. och allt annat. sen efter skolan var det meningen att andra och jag skulle på konfa. men eftersom jag och hon inte ska dit på söndag så behövde vi inte gå. så jagåkte på stan med emmy emma&ebba. haha, funnyfunny girls! tycka om er till 100% <3. köpte två 3 tröjor. haha. och sen käkade vi också, myspys. sen var det träning. började ju 30 min tidigare för vi ska springa. så jag sanna emma&cissi vi genade . haha. fyfan, diskret där alltså! HAHA, nej. tillochmed killarna som hade rugby såg oss och snackade om oss. haha. sen var det självaste träningen. det var apjobbig men ínte så roligt. malin blev typ sur för sanna&jag sa åt henne eller nått. aja, måste ju kunna säga åt henne också. anyway, sista träningen inför helgen nudå. gästrikecup ju, på nynäs! ;)  efterträningen så åkte vi självklart hem. höll på somna i bilen alltså. sen när jag kom hem så duschade ja, ska kila nu. imorgon är det ju fan bio  :D  och sen draktävling. fast jag&johanna har ju ingen drake! :) GOOOD-BYE!

image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback