goood-day! :)

hhhhhe,hhhheeej.
today har det vart en vanlig dag. eller ja, lite roligare än vanligt.
Kalle fyller år idag, så grattis till dig! :D
anyway, skolan började med flex. så hade jag inte ipoden med mig så jag lärde lyssna på mobilen. suck*. aja, så hade jag i "hörlurarna" och den dära saken var där så att dom var i liksom. och sen när jag sätter på musiken så hör jag att det inte kommer i dom. så musiken kom högt så alla hörde. haha, lite pinsamt. men tur att det inte var helt knäppt tyst. då skulle jag dööö. aja, sen var det en massa skit. typ spanska. suger så jävla hårt. och idag skulle man typ  snacka högt. men nejnej! jag snackade i alla fall inte. yäj.  på idrotten hade vi styrka och det var helt okej, roligt med mina bruttor! :) sen när rotskärsbarnen kom så kunde jag inte göra nått. hatahata &hata när kom kommer och kollar. haha, sen på lunchen satte vi oss ute, och då kommer oliver och tar andreas vårulle eller vad det heter? ha, äckligt!! sen på rasten så gick vi ut till killarna som spelade rugby och de. så drog johanna andrea&adam ner målet så jag satt på det medans dom höll i det. och sen när jag hade hoppat av så säger andrea, akta nu släpper ja! och självklart så får jag målet i ryggen och på armen. Haaha, lyckat. typsikt mig. aja, sen skulle jag visa niclas hur han skulle slå johanna på stjärten. HAHA! fyfan vad vi skrattade xD .sen typ hände det roliga saker också.hah, på svenskan när vi skulle läsa högt tjejer! bbbbbäst eller vad? :) sen efter skolan så åkte jag typ bussen själv! :(  eller ja. sen när åkte på berget så kommer det in feta kill-laget. typ ggik eller nått?! ingen aning. adam gavlén och alla dom typ. och jag höll på döööö! haha. sen när jag skulle av så satt ju dom typ också längstbak så jag lärde gå förbi dom också. ööööööhm. aja, sen när jag hoppade av blev jag lättnad! haha. sen när jag kom hem ifrån skolan så sov jag typ. sen vaknade ja, frööös. sen somnade jag igen. och när jag vaknade var det ingen hemma. tror dom var ute eller nått. fixa crollarna maybe. sen efter ett tag var det meningen att emma jag&ebba skulle ut och gå. men dom ändrade min plan till att gå hem till ebba&kalle och fika och så. haha, vi  3åkte emmas moppe till ebba. faaan vad långt det är till henne alltså. haha. jag döör. nej det är typ 100 m. :D. sen efter ett tag så drog vi till en lekpark och sen hem till mig och kolla på film. MMMMMMMMMMMMMMYS! ♥
jag älskar er, :D ihih.. filmen var typ 2 tim och 16 min. HAHA, men fett bra. jag snackade typ hela filmen typ ba
" men hallå? ska han inte säga hej då??!?!?! :/ :(" "men ska han inte klippa sig" ja, typ så där .. haha. sen skrattade dom åt mig. HAHAHA! gött tjejer! sen efter den så gick dom hem och jag gick in. haha, jao. nu sitter jag här och klockan är redan halv 12 och jag har en massa plugg tills imorgon. nice, NOOOONO! anyway. hey's

image202 image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback