great

jaojao &jao. ledig idag. vaknade vid kvart i 9. hääärligt moa. du som skulle sova ut. menmen. det var mackans fel. för han sprang runt i huset typ. aja. sen käkade ja en macka. efter något tag så käkade jag och sandra glass. mmmums,gött. sen efter ett tag så ringde det bara på dörren och där stog oskar. så jag var med han ett tag.  haha, vi mysslyckades TOTALT med en sak. haha, men kan inte säga eftersom mamma och dom läser bloggen. så tyvärr. haha. fyfan vad vi skrattade. försökte fixa det med nagellack med den funkade inte så bra. menmen. sen efter ett tag så drog han för han skulle köpa däck till moppen. yeah. och efter det drog jag mackan&sandra in till stan. dom släppte av mig på mamma och pappas kontor. för jag skulle städa lite. snabbt det gick. hade feta turbofarten. great. sen när jag gick där ifrån blänkte alltihopa. mycket  bra. så.. nu har jag tjärnat lite money. aja sen så åkte jag och mamma hem. gjorde väl inte så mycket. har snackat med sandra högberg typ för det mest.
ett stort + till dig hjärtat.  sen efter ett tag så gick jag ut och sprang. sen när jag kom till typ kiosken och furuviksparkeringen så stog det en lastbil där. var helt säker på att han/hon som hade den sov där i när jag gick förbi. men sen när jag kom lite närmare så var det typ en lite skåpbil där. dom köpte säkert nått av han. jag kollade bara skit snabbt. vågade inte kolla nå mer. haha, jag var helt säker på att dom skulle skjuta mig när jag gick där . HAHA. fy vad töntigt det lät. men det är helt säkert ! :s sen när jag kom hem, så duschade ja. sen var det idol som gällde. och då käkade jag också. och nu sitter jag här. snackar med saaaaaandra :) haha, mycket trevligt.
aja, bajsskola imorgon. kukhelvetet.
good-bye


Kommentarer
Postat av: saaandra

VÄRLDENSBÄSTAMOA<3

2007-09-18 @ 22:04:33
Postat av: Moa

& DU ÄR VÄÄÄÄÄRLDENS BÄSTA SANDRA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback