HAHA; "FUCK OFF"

haha, på spanskan idag då. fyfan, han var ju skit läskig?! :o
sofi hade en kompis med sig på spanskan idag.
på gjorde andrea och jagnått prov tillsammans och vi satt längst bak, och han satt två bänkar framför oss .
och mellan oss satt johanna för hon fick inte sitta med oss :(. men i alla fall.
så satt han och kollade bakåt på oss 3 hela tiden. jag satt och skratta och gjorde saker till han ungefär hela tiden. värkade som han bara kunde säga "fuck off" aha. tönt.
men skit samma. så sa han ba :
vafan, värsta fjortisarna sofi!
jag ba gjorde till mig och sa : ahmenshit alltså, daaaaaaaah!
han ba ; ah men fuck off!
jag ba ; AH FUCK OFF!
han ba ; du. vi tar det på rasten.
vi 3 blev skit rädda.
och sen sa han till sofi ba; hjäper du mig med att slå dom sen?
man ba : ööööööööööööööhm? ..
 aja,  sen hade han tyå 3 hål i underläppen, tandställning och ett apstort hål i örat. och han hade typ gult/orange hår för han hade försökt färgat håret blont. men jag tror han inte lyckades! HAHA :D
vi satt och glodde på han och skrattade asmycket. och han bara sa saker till oss och vi bara sa tillbaka hela tiden.
 sen så sa jag ba : aaaaaaaaaaakta, tåget kommer!      haha, fan vad vi skrattade då :D
och han typ bara glodde som fan tillbaka! :o .
sen kom jag på " stålkäft" och lite sånna saker till honom. tror han inte vart så glad. johanna andrea&jag.  så roligt som det var på den spanskalektioen har det aldrig vart. haha :D fyfan vad vi skrattade. funnyfunny! :)
vi sa en massa saker till honom och han sa till oss också. han är nog lite knäpp! :)
sen efter spanskalektionen spraaaaaaaaaaaaaang vi därifrån. haha, :)

image214

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback