haha, fuladrakar! :)

igår inne på gina.

e: moa, testar du också?
m: nej, jag bara står här?
e: va?! vad gör du där inne?
m: jag pullar?!  (skit högt)
alla: HAHAH! :D

hade ruskigt kult och trevligt igår på stan. som ni säkert redan vet.  idag så började med att jag åkte självklart buss till skolan. men haha :D . bussen var ingen vanlig buss. den åkte 1 varv i rondellen och jag började garva för mig själv. roligt ju. haha, sen så hade vi NO. fast jag gick till skolan. för jag var skylldig köket pengar och sen skulle jag möta johanna där för vi skulle ta linas cykel också. sen så var det NO. alla byggde sina jävla fula drakar. jag och johanna vi lärde ju jobba eftersom vi inte gjorde nån. sen efter den så var det bio på riobio. johanna andrea&jag cyklade dit. andrea skjutsade mig. sen lärde jag ha två jackor på mig för det var så jävla kallt! :s. sen när vi kom dit så lärde vi vänta i 1000 år. för vi lärde pricka av oss innan vi kunde gå in. och bion var typ nån klimatfilm. sög ju i alla fall JÄVLIGT hårt. var typ en kille som bara snackade i typ 1½ timme. jag andrea och johanna hade en hel rad för oss själva. och sen kom freppa bara. tror vi hördes mest och jämt där på bion. det var alla 8:or och 9:or i från våran skolan och 9:or och 8:or? ifårn rotskär. fett mycket folk i alla fall. jag ochjohanna bestämde oss för att sova. men första gången jag var så där liksom precis på att somna då ringer det. och detvar berra. haha. sen efter det så somnade jag.  och efter ett tag vaknade jag av att johanna satt och hade fingret under mitt öga så jag blev skit rädd. haha. sen så satt vi där i över 1½ timme. för nån kuk-bio. sen efter bion så skulle vi till rotskär för det var den dära draktävlingen. haha, ett skratt för livet förfan. så jävla roligt det var att kolla på alla som sprang omkring med sin fula drake. johanna jag&andrea frös rumpan av oss. skit kallt. sen så slutade vi 20 i 1. så då gick jag med ebba till bussen  och jonna&maria bakom oss :) . sen när jag kom hem så satt jag vi datorn och sen somnade ja. vaknade kvart i 8 och trodde den var kvart i 8 på morgonen och fick typ ryck!. haha.skulle ju med jonna och dom till rotsär och allt för att kika på film. kommer inte äns ihåg att jag snackat med jonna i telefonen? shirre.. och nu sitter jag här. mamma är och hämtar matin och pappa&mackan är i mora på cross. mimi har jag ingen aning vart hon är. kanske hos sin mamma?. aja, imorgon har vi cup och allt. hoppas det går bra. ska kila och väntapå maten nu.
HEY'S! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback