haha, polis polis potatisgris.

ihih. idag har det vart roligt i skolan. började med typ klassråd. fredrik ba till kevin : " men kevin du som hade så hög feber igår ska du inte vara hemma?" . kevin ba : " av, vem sa det" billy ba: " nej, vatusan. bööögfeber" så började vi alla skratta. haha. ap roligt när vi var där. men ni kanske inte fattar. aja. sen på klassrådet så kommer stig upp till oss. och snackade om att vi skulle gå vid övergångsstället. för det var en som höll på bli överkörd av en lastbil imorse.sen på matten så gjorde jag och johanna typ ingenting. 45 tal tills imorgon.nejnej. man skulle hinna till diagnosen, och vi har 45 tal dit. haha, gooo girls! haha. sen var det bibblan som gällde. jag fick skjusta av johanna på cykeln. och självklart var vi så duktigt och hade hjälm. haha. jag dog! sen var vi på bibblan. sög, hon snackade inte äns ren svenska. haha. till FYRA sa hon  FURA! hah. sen när vi var klar där så cyklade vi tillbaka. så hade ju stig snackat om att gå vid övergånsstället. så ser vi en polisbil. så vi cyklade över vägen, alltså inte vid övergångsstället. så hör vi hur nån tutar och vi bara skrattar. sen skämtade johanna om att den kom efter oss och vi skrattade och höll på. då var vi på skolan. och då kommer polisen. fick alldeles för mycket panik och dom bara skällde på oss och snackade med oss. apotrevliga.  FUCK POLISEN. haha, senhjärtat bultade skit snabbt och darrade. men vad skulle dom göra? låsa in oss eller . haha, nej . sen efter dom draigt så garvade vi så vi knappt kunde gå. hah. och simon stog ute och kollade och såg allt. och det hade tydligen ullis också gjort. våran lärare. aha, hon hade gått igenom läxa med 7orna. och hon hade sätt oss och bara stog där i klassrummet och kollade på oss. sen hade en kille sagt så här : " du, jaghar inte gjort läxan. är det därför polisen är här? " haha, när hon berättade det så fyfan vad vi skrattade. aproligt :D. sen har det hänt mycket roligt idag. på NO:n fick vi besök av pernilla och klara :). pyttsan vad söt hon var! alla byggde sina drakar medans jag&johanna jobbade med uppgifter eftersom vi inte gör nån drake. sug! efter skolan så gjorde jagväl inte så mycket. på kvällen/nu? har jag vart med ebba. kikade på idol och sen film. väääärldens dåligaste film. vid namn,  Hata Göteborg. ett gott tips. kika inte på den för den sög. och nu sitter jag här. måste göra mina läxor och vänta. ni får ha det gött!
hey's  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback