haha, toppendag!

yowyowyow män. idag gick jag till the schoool. yes. anyway. haha, har haft griskult i skolan.
haha, lilla petra var ändå roligast:

P: finns det inga korvar kvar?
D: jo, här. ta den här.
P: nej?!!!! jag äter inte brända korvar.
D: men det är bara osten.
P: ah men nej!!. jag äter den inte säger jag ju.

sen när vi gått och satt oss. så kommer petra ba: yes, jag gick en OBRÄND korv.
haha, fyfan vad vi skrattade då.
hon kollade som tusan på mig för jag snackade med hon. haha! :D
sen efter lunch var det bara slöjd och bild kvar. kan ju bara säga SUCK! för det var inge
roligt today. sorry. in any case. efter skolan så vare hem, kikade på tv och lite så där.
och tränade idag. yesyes. aja, började 45 min före för vi skulle ut och springa och lite så där.
aproligt idag, men sketans jobbig. så det ska va! haha när vi åkte hem så skulle mange köpa käk,
till alla in the family.. aja, såg jonas bil. och sen så såg jag en som jag kände så väl igen.
jag tänkte att det var härliga frank. interstar har dom sådär på sina bilar och de.
sen när vi kommer fram dit man får maten. men gissa vilka jag ser?!  :D
haha, jo. jonas mathias&fruuunk! haha ;) . sen när vi åkte därifrån vinkade vi som fan, men dom såg ut
som frågetecknen allaihopa. trevligt! haha. roligt att se frank! :D


image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback