jag&sandra i skövde-tibro! :)

halllu.
 nu blir det ett inlägg om helgen som var.

det började med att jag klev upp typ halv 8 på lördagsmorgon. ringde sandra och sa att vi lärde åka en timme tidigare typ. sen när jag var klar och vi skulle åka tänkte jag.. jag har väl inte glömt nått? kom inte på något så vi åkte till valbo och hämtade sandra. och därefter bar det åt till torsåker. haha, vi satt och hade trevligt i bilen och det var bara sandra som visste vart man åkte. och sen efter ett tag så typ tvärnitar mamma och frågar om man ska sävnga där. sandra ba: ja det ska man. haha, fy vad vi skrattade! :) sen ´så kom vi till fredriks hus. och mamma stanner där för vi skulle hoppa ut. men jag ville inte så jag började skrika: neeeeeeej, köööör.foooort.
haha. gud vad vi skrattade :). sen vid någon korsning? så hoppade vi av. och då ringde sandra freddan och lite så. sen gick vi in till han. var där i ungefär 20 min sen så skulle vi åka.  jag sandra fredrik&kik. haha, vad ska man säga? på vägen ner skrattade jag så mycket att jag fick hur ont i magen som helst. det dära kortet påmig som fredrik hade, och sandra det blindstyret! :D haha, & kimkim&kim :D. sen stannade vi och käkade och senåkte vi vidare.där vi käkade köpte vi en kortlek också. och självklart så sms:ade mamma och sa att jag hade glömt mina jeans hemma så jag hade bara mina mjukisbrallor?!?! herreguuud..haha, så vi spelade kort. körst typ 5-korts poker eller något. haha, roligt! :D & jag förlorade tror ja :(. hah, och sen var det tecken! och jag subbade så jag och sandra föööörlorade. hah, och kim vilken lirare! :D tiden gick hur fort som helst när vi åkte ner. den bara rann som vatten. vet inte vart den tog vägen? när vi kom fram till banan så gick kim freddan&hampe banan. sandra och jag satt kvar i bussen ett tag och sen klockade vi undan och sen gick vi ut och kikade på alla som var där. träffade min saknade jennifer rosengren! :) <3  sen kanske efter 1 timme så kommer alex hans moster (ankan) och måns (alexkusin) och hämtade oss på banan. måns, sötare unge finns nog inte! :)  sen kom vi hem till alex. kikade väl på tven och lite så där. sen så skulle dom ju ha kalas eftersom kent fyllde år i fredags! haha, mycket folk. och jag hade mina mjukisbrallor. men sandra hade också det så det var ju tur! :) haha, det var skit mycket ungar inne i alex rum hela tiden. på kvällen var det livat säger jag bara. efter ett tag så snurrade alex typ alla ungar på en stol. och lilla måns mådde nog inte så bra efter det.. så han hänkade med till statoil så han fick lite friskluft! :) sen kom vi tillbaka, alla ungar skulle verkligen vara inne i alex rum ;o . men så söta. och jacop, vilken söt unge alltså1 :) sen efter några timmar så åkte typ alla hem. och vi gick och lag oss efter ett tag. för vi skulle upp halv 7. på söndagen så gick vi upp, klädde på oss och fixade oss. sen skjutsade anna-lena oss & kent till banan. stackars kent skulle vara flaggvakt hela dagen. när vi kom dit så sov typ alla. nejdå. men nästan. och freddan och dom var inte uppe tror ja så jag&sandra ställde våran väskor typ vid deras buss och sen gick vi och kikade lite. haha, vi fick direkt till vårat så kallade "kissställe" haha :D. sen efter ett tag så började 85:orna träna. träffade nina då (adam rydells mamma) och snackade lite med henne. och hon hade klippt sig och var jätte fin! :) sen var det mx2 u som tränade. haha, roligt sandra och jag hade! :D sen var det dags för tidskval och 85:orna började. adam kvalade in, men jag vet inte hur har kom i tidskvalet. och sen var det dags för mx2 u.. i första var det en kille som ramlade i ett hopp som dom körde till sjukan. stackarn.. sen var detdags för andra, typ max, freddan, fred och dom dära. och på andra varvet kommer fredrik i det dära hoppet som den dära kille innan hade ramlat i. och fredrik ramlar. jag sandra&kim stog precis där och sandraoch jag såg allt. fyfan vad jag blev rädd. och fredrik låg bara där. och kim såg inte så sandra ba , KIM GÅÅÅ DIT! så fredrik körde dom till sjukan och lena följde med. så kim sandra&jag hjälpte roger att plocka ihop allt så han kunde åka till sjukan för kim jag&sandra fick stanna kvar och kika. usch, man blev helt chokad och man skakade och mådde illa. sen så var det dags för a-finalerna. jag vet inte vad som hände med adams hojj i helgen! men det funkade inte tror ja. och i mx2 u så gick det bra för alla tror ja.  sen var det paus och sandra och jag hade vääääldigt roligt men ändå inte eftersom det som hände freddan. sen i andra a-finalen så åkte inte adam. och simon stenborg som ledde hela svemo vann heatet och helt totalt. han hade sprayat kläderna och hjälmen i guldfärg! asballt! :D och när han gick i måål så grinade hans mamma och vi höll på grina! haha :)
men fatta känslan och vinna??!! :D:D:D fett nice ju. i mx2 u:s andra a-final vet jag inte vad som hände med max? ahaha, på tidträningen så hade max slagit fred i ryggen när dom körde. haha, garvade ihjäl mig! :D sen såefter allt var slut så hade roger fortfarande inte ringt. så kim han fick åka med larsson hem till s-viken igen och sandra&jag fick åka med eriksson's hem igen! :) och när vi kom till bilen så hade bildörren stått uppen helt hela dagen och anna-lenas plånbok låg där i. men inget var borta, helt otroligt! eftersom vi åkte så hann vi inte kika på prisutdelningen! aja.. sen kom vi in till skövde då stannade vi och käkade pizza! :) ,mysigt. och då fick vi reda på att freddan lärde ligga kvar på sjukan en natt så sandra & jag sov hos alex en till natt än väntat. vi tog det lungt, och vi fick duuuscha.! ahah, skönt vare! :) sen så kikade vi på tv och lite så där. tog det lugnt. var trött som ett svin. haha, fyfan va roligt vi hade på kvällen när vi skulle sova! :) jag somnade först båda dagarna, woho! ;) vi 3 i en bäddsoffa, skapligt! ;) sen vaknade jag 20 över 7 och var pigg som en häst! och sandra trött som ett svin. jag låg där och funderade på lite saker. och sen kom alex hem, han hade vart ute och sprungit och var skit svättig och lägger sig med oss. haha :D , sen gjorde vi lite ditt&datt. sen kikad på vi gammla skolfoton på alex! :) såå söt han var. sen gick vi ner på stan, och sen käkade vi på mc donalds! haha :D sen så fick alex gå hem efter ett tag, för sandra och jag skulle fixa lite saker. hi, sen vart det bråttomt bråttomt! typ sprang hem till alex, och hämtade våra saker och sen till sjukan för att åka hem. alex, freddan, eriksson's och hyden's fick blommor av sandra och mig! :) hihi. sen då bar det av till GÄVLE! och freddan mådde inte nå bra tror ja. tyckte så synd om han :(. men på vägen hem fick vi underhålla han med lite kortspel och så !:) och tiden bara rann i väg.sen kom vi till torsåker och vi var hos freddan ett tag och sen kom sandras morfar och hämtade oss. sen åkte vi med kims väska till han.sen åkte vi till mig så lämnade dom mig hemma! TACK FÖR EN UNDERBAR HELG ALLA! :) :) :) ♥

        - ja, det var väl lite av det som hände i helgen! :) mer behöver ni inte veta! =) 

* ja, lite bilder! :)

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback