jao, typ måndag?

schoool today. började med so. haha, gjorde typ ingenting. skrev typ en en saga och det man skrev skulle man vika bort och sen sicka runt papperna och man fick inte se var dom andra skrev liksom.fattar ni? aja. sen efter det. så var det skofoto.haha, bajs på  dig. haha. fyfan för skolfoto. aja. sen när vi var där på  tallmon så hade jag lappen ochde med mig. sen när vi skulle börja fick jag för mig att jag inte hade den med mig så jag och johanna lärde gå tillbaka till skolan och den låg inte i väskan. eftersom jag hade den i fickan på jackan!  haha, ovanligt jag alltså. sen så knäppte vi bajset. efter man var klar så skulle man tillbaka till skolan. då var det så att man skulle jobba matte.men eftersom det bara bar 5 min kvar,så gick vi och käkade. det var pizza, chicken bits och 2 maträtter till. vet inte vad det var. ju, typ nått med lax och en veg. och käkade chicken bits. gött. sen var raaast.så körde sandra jag&sara typ hänga gubbe. haha. jag tog bara kontigaord. hah,roligt hade vi. sen var det spanska. eller ja, spanska och spanska. vi var ute och gick typ?. haha, hade feta skavsåren ju! :( sen efter spanskan var det musik. fyfan vad vi är bäst!  haha, sara jag&johanna vi sjöng och allt. så jävla fult. eftersom ingen av oss kan sjunga! haha. stog med mick och allt. alla måste ha hört? sen efter det var slut så gick sandra ochjag till bussen. och när vi hoppat av lärde jag gå med en sko. haha. mobbat! för jag hade så ont i ena foten. och den strumpan blev skit skitig :o. inte så konstigt men. haha, roligast var när sandra och jag gick hem iifrån bussen så sjöng jag högt på "beds are burning" och "välkommen" tror ja. sandra ba; men är det dära nån remix eller? jag ba: va? det jag sjunger på? nejnej, jag bara sjunger lite. sandra ba: jaha. tyckte det lät lite konstigt med svenska och engelska!  .haha, fyfan vad vi skrattade.  sen satt jag lite vi dator och sen tv. haha, jag är helt knäpp fan! ;s somnade typ vid 3-halv 4. sen så vaknade jag HALV 8. shirre! :o också hade jag haft en tand på handen. alltså inte handflatan utan andra sidan av handen. jag hoppas ni fattar? där hade jag haft en tand så det var feta gropen in i handen efter tanden :s och det gjorde svin ont. måste bara vara jag som lyckas? som andrea sa. sen har jag inte gjort så mycket. aja, orkar inte skriva nå mer nu.  leeeeedig imorgon, fuck vad skönt. hejdå fuckers!

 




plus att jag har träningsvärk i heeeela kroppen! :(
+ att jonna och maria är skolpoliser den här veckan. och när bussen kom imorse är dom så TÖNTIGA att dom vänder sig bort. HAHAHAHA! fyfan.
+ att sandra högberg har vääärldens sötaste hund! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback