lista

Namn: moa anneli sjögren
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt.                                                                                                          
Humör just nu:
trött
Favoritgodis: hmm, vet ej.
Är det nåt du absolut inte äter: ärtor. fy. nej men jag vet inte.
Kläder just nu: långkallingar, ett linne och en kofta
Musik just nu: det som spelas
Vad sa du senast: "god natt"
Favorit-hangout: vet ej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden!
Sommarplaner:
mina sommarplaner var att ha roligt med min kompisar
Är du bra på matte: haha, nej fyfan!:D
Fisk eller badkruka: ror på om det är soft i vattnet
Saft eller alkohol: saftsaft & saft! ;)
Hur många kuddar sover du med: 2 typ.
Favoritväder: soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mycket mer än 3 saker
Spelar du nåt instrument: haha, nej.
Morgon- eller nattmänniska: hm, nattmänniska! :)
Sparare eller slösare: haha, ror väl på . mest slösare tror ja :)
Vem är viktigast för dig: dom som betyder mest
Bästa film: hm, jag  vet inte. många
Tror på liv på andra planeter: nja, tveksamt
Kommer du ihåg din första kärlek: haha,
Älskar du henne/honom fortfarande: herregud, nej!
Har du några homosexuella vänner: hm, det tror jag väl inte?
Tror du på mirakel: yesbox!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: om man vill kanske det går?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: beror på vad det handlar om.
Ser du på kärleken som ett misstag:
absolut inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
ingen aning! max, typ.. 2-3
Bio eller promenad: det ror helt på!
Är du kittlig: jao, det måste ja säga. fast på vissa ställen
Snarkar du? japp, ibland
Stjärntecken? stenbock.
Rädd för insekter? nej, kanske om dom är äckliga
Äckligaste insekten: harkrankar
Största svaghet: jag vet inte. mycket
Det här är jag bra på: att vara mig själv?
Bästa bok? ingen aning..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? jag vet inte rikigt.
Vad vill du jobba som? ingen aning :s
Chips, morötter eller godis? inte morötter iaf!
Pizza eller hamburgare?
nästan inget av dom. ror på.
Skriver du dagbok? nej, blogg
Har du nån flickvän/pojkvän? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
har tre hål i öronen, det räcker!
Var nånstans? ¨,
Stökigt eller välstädat? ha, mittemellan
Gungar du på stolen? ja.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? japp.
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Vad hänger på väggarna i ditt rum? nå tavlor och en spegel
Hur är din drömtjej/kille? jag vet inte.
Hur många syskon har du? 3
Vad är du mest rädd för? mycket
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? nej
Gillar du och sjunga? nej, usch

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? vet inte vad jag ska gå
Anser du att du är stark? nej, det kan jag väl inte säga
Brukar du sola? jao
Vad gör du om du får hicka? hickar såklart?
Har du komplex och för vad? hmm. vet ej
Röker du? nej!?
Snusar du? haha, nej.
Använder du knark? nopp
Kaffe, te eller inget? te är äckligt. BLÄ!
Har du en besatthet? ganska mycket! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback