lööördag! :)

hallu sunshine. eller ja, godkväll.
yeserday så åkte jag och jonna till skurra. först till sevgan och sen vare partyparty hos mikkis. apmycket folk. sen så tog jonna och jag 10 i 12 bussen hem. haha, vilken kväll :D


today vaknade jag, gjorde typ ingenting. sen duschade ja, tv&datan typ. sen gick vi hem till hillbom's för vi skulle käka där. efter ett tag så kom oskar och cissi. sen drog vi out. gick runt lite. sen när vi gick tillbaka så såg oskar och jonas fetafetafeta paddan. och jonas sparkade på den :s. sen jagade dom emma mig&cissi med den. men mysigt? anyway, sen när vi kom hem ville dom hem till mig men inte ja. så vi gick in till emma ett tag. åsa gjorde hole i orres öra. nicenice. sen stack vi hem till mig. kikade på film, började bra. sen somnade cissi, sen emma och sen oskar. så jonas och jag satt och kikade på movie.  sen väckte vi dom och den ända som var vaken efter det var emma. oskar och cissi ligger fortfarande och sover. haha :D .sen slog emma oskar skithårt i pannan men han reagerade knappt. så dom får ligga där och sleepa ett tag till. orkar inte säga åt dom. in any case, så har det vart en bra dag! :) har finfina bilder på dom också! :D
HEY'S!

LITE bilder ifrån mikkis! (:
    

och lite bilder ifrån idag:
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback