mååååndag

idag var det ju måndag. segt. aja. blev helt förvånad imorse. började med SV men jag som alltid tyckt vi börjat med matte. ingen aning vad det var med mig, trött kanske. sen var det rast, sen blev det trööökmatte. andrea jag&johanna snackade för mycket så vi åkte ut. sånt som händer ni vet, men det var inte meningen att vi skulle snacka så mycket och högt för vi måste verkligen jobba håårt. alla är typ på 80-90 och vi är på uppgift 52.  HAHA! lycket girls. aja, när vi åkte ut så lärde vi sätta oss i ett grupprum och då tog vi lärarnas mysiga omgjorda rum. satt där ett tag, sen så skulle vi säkert fått mer skäll om vi satt där. så vi bytte. efter 5 min gick vi in till kalssrummet igen. och då slutade vi. lunch. ha, äckligt. USCH! sen var det väl nått skit. spanska, fyfan. sug kuk! aja, sen var det hemkunskap och då gjorde vi typ nått morotsbröd.
haha, mitt och johannas blev ju lyckat. svar, nej! :) aja, käkade inte.  sen efter skolan så kom emma över, det var meningen att vi skulle kika på film. men jag somnade, och sen somnade emma.så det blev väl inte så där jätte lyckat det heller. sen väckte mamma mig, skit! fett trött ju. skulle på träning. kalasnice! kom dit, så sprang vi. hah, trevlans. sen började träning. började ju askalas. men slutade lite dåligare. det började så här.
emma råkade skjuta en boll i sannas ansikte typ när vi hade lite match.


"emma råkade skjuta sanna i ansiket typ.

emm - men gud, förlåt!

sanna - du, vi tar det sen.

så gick sanna ut till omklädningsrummet och efter ett tag kom hon tillbaka.

går ut på planen, efter en stund hade emma bollen och sanna springer dit och typ tacklar emma och emma tillbaka. och sen efter ett tag dom hållt på så där så tag mange ut dom i omklädningsrummet och snackar med dom."

ja, ungefär så där ja. sen efter träningen så hade björn köpt bullar och festis som vi fick. tacktack & tack! :)  sen efter träningen så duschade jag och nu sitter jag här. ska sova nu, god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback