onsdag...

tjeeeeeena. idag var det skol. fett segt att gå upp. trök på snooze runt 3 gånger. haha. sen lärde ja gå upp.  klädde på mig, slängde bara på mig mjukisbyxor och en tjocktröja. alltid lika skönt.sen efter ett tag gick ja hem till hillbom's. sen gick sandra och jag till bussen eftersom emma sov hos jonas. sen så kom bussen, satt med ebba och snackade en massa skit typ. haha, alltid lika roligt :). sen kom vi framtill äckelskolan +o( . då var det klassrå, bytte platser. haha, sa till andrea ba: andrea, inte mig och dan tillsammans nu! vill inte sittaså..
och sen så tog hon mitt namn, och hon fick upp två lappar. så ena var dan och den andra var andrea. haha. vilken tur att hon såg att det stog hennes namn så jag fick sitta bredvid henne. onsdag är våååår lääääängsta dag. till 10 över 3!!!!! på engelskan satt vi och planera att vi skulle sova i hemlingby någon torsdag när vi ska tillbringa en fredagsdag där. hah, det kommer bli toppen. sen på NO:n hade vi rektor Johan. ååh, men sug kuk! skit tråkigt. sen fick vi entligen sluta. när jag kom hem så kikade jag och lillebror på tv. sen somnade ja. roligt. sen vaknade jag kl 7. ooh, skolan tar verkigen på krafterna. och sandra, vi tältar fan! lika bra de! :) hah. good.
och om precis 10 min börjar idol. ska väl ta mig till tven och kika.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback