sjukling.

haha. shirre. vilken marddröm jag hade tonight. shit. vaknade av att jag grinade. anyway. jag är ju sjukling så det finns inte så mycket att göra.kollade på karlsson på taket. guud, kingkingking.
- tror du det är lilla mormor som ligger och vilar....  vaaaaaaa?
 haha. fyfan, jag låg där på soffan och skrattade tills jag fick ont i magen för jag skrattade så mycket . aja,har väl inte så mycket mer att säga. förutom att det suger att kolla på träningen. då känner man att man bara vill vara med och spela och träna. usch, fy!.  haha, men gud vad roligt det var att kolla när det såg ut som ni sprang om hästar. haha. mange hade nån övning. haha, jag dööör! :D haha, efter träningen så duschade jag och sen nu sitter jag här. och då dock taigt hostmedicin och nässpray. vidrigaste som finns, jag lovar!  men heys, ! :)


image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback