wiihoo

tjoho. idag var det väl inget speciellt iskolan. andrea var ledig. image216
det var väl typ allt.haha, när vi gick ifrån bussen, oskar min kusin är ju
fan sjuk! haha, du är rolig du! :) sen gick jag hem helt själv. men
musiken var med mig, den sviker aldrig!
  aja, sen när jag
kom hem så gjorde ja väl inte så mycket.  kikade lite på tv,
 och huxflux var max här. haha, trevligttrevligt! just nu är
 det bara jag mamma&martin hemm för mäcki och pääpi
 är på crolle någonstans. har snackat en hel del
 med sandra och med alex idag :). och imorgon åker vi sandra! ;)
haha, och jag fick redan på att alex pappa Kent fyller år idag! Så grattis till dig! :)
+ att dom ska ha kalas där imorgon,
när jag och sandra kommer . piiiinsamt.se  jao! aja, trevligt ju:)
 sen är det tibro till söndag! :) så vi hörs på söndag kväll! ha det gött! finns på mobilen! :D
HEEEEEEEEEEEERRRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback