City

Stan idag med tjejerna ju. Köpte present åt Jonna och Sofia.Sen kom Sofia och Elin ner också. Före dom kom var det jag, Emma, Maria, Jonna och Mikkis. Sen efter ett tag gick vi till M&B. Tog det chill där med. Satt ute, sen vart det lite kallt. Jag och Mikkis köpte likadana saker. Ni ska få se sen. Det är typ linnen men ändå inte. Sen vi vart på M&B gick vi till Nian igen. Då köpte Mikkis och jag lika örhängen också. Haha. Sen träffade vi babyBettan också. Sen knallade Emma, jag, Mikkis, Jonna och Elin till bussen. Sen gick Mikkis hem och vi hoppade på bussen. När Emma och jag hoppade av kom hennes mamma&papap. Sen gick vi till våra hus. Dom ligger ju så långt ifrån varandra. När jag kom in satte jag mig här. Sen gick jag ut med Sandra, hoppade studsmatta och lite så. Sen har jag bara tagit det lugnt. Inget bra på tven heller. Aja, dagens och det jag köpt kommer soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback