Dammsuga och farmor #2

Ojoj. Nu tycker jag att Mimi kör lite hårt med mig. Hmm.. Hon tvingade mig att antinge att diska eller dammsuga. Självklart tog jag att dammsuga. Men nu säger hon att ja är så dålig på det.Det kanske ror på också att jag glömde att dammsuga i ett rum.  Haha, och jag tänkte inte göra om det. Annars tycker jag att Mimi ser ut som farmor när hon diskar. Haha, ni ska få se lite senare när ja orkat lägga in bilden. Haha, inte för att våran farmor har byxorna där Mimi har dom. Men hon är lik farmor på sättet. Aja, nu ska jag kila ett litet tag.

Kommentarer
Postat av: josephine

väck mimi å säg att jag spöar henne snart om hon itne vakar
:P

Postat av: josephine

bra. gört fort. annars kommer jag själv å gör det. för vi skulle faktiskt ses idag :(

2008-04-08 @ 17:44:58
URL: http://josephinewestling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback