:) :) :)

Igår började elevensvalveckan i våran skola. Jag tog för första gången något annat än "Bli en sportis" det här året. Så jag sa adjö till det och hej till trediga hantverk. Det är väl så där. Men jag skulle vilja ha Sportis. Aja,så vi höll på med en massa olika saker igår.  Sen efter skolan somnade jag som en stock. Vaknade någon gång vid 6kanske. Någon gång efter det åkte mamma och jag och handlade. Sedan blev det datan. Ja.. ovanligt.

Sen idag fyller min bror 20 år!! Nu börjar han bli för stooor :(. Fy! Grattade han någon gång vid 6 imorse men mamma väckte mig halv 6.. Sen lärde ja gå till  bussen själv idag för Emma sov hos Kasper och LillSandra började senare. Aja, Sandra stog iallafall där. Sen vart det hantverk.Sen på slutet började Emma tjaffsa med Micke, haha. Fyfan vad roligt det var. Sen nu kom jag hem, ska bara hem och tvätta bort sminket och sen ska jag bjuda över Emma på nått! ;) Sen bär det av till bussen och stan. Lär ju köpa nått till Mackan ju. Aja, tjing!


Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Sugen på en ny & vårig design? Det enda du behöver göra är att kommentera det här inlägget, så är du med i utlottningen: esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback