God morgon på er.

Ja, god morgon. Jag gick upp för 40minuter sedan. Och igår frågade sis när jag skulle upp och då sa jag 6. Då fick jag till svar: Ja, men jag ska också upp då! Gissa vad ungen gör? Jo hon ligger kvar. Varje gång väckarklockan ringer så stänger hon bara av den, Mimi det är liksom 40minuter sedan du skulle upp nu? Din lilla sömntuta. Aja,, imorse när jag gick upp då. Så såg jag av min förvåning att det nog har snöat hela natten.Fyfan, det som var sommar i lördags. Aja, igår somnade jag tidigt fast jag redan hade sovit i 1timme typ 1timme innan jag gick och lag mig. Aja, nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag försöka få liv i liket som ligger i sängen och bara sover och sover.
Tjing.

På bilden är vi några tjejer som var på balen för 2år sedan.

image770

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback