God morgon

Igårkväll när jag skulle lägga in bilder här på bloggen från min kamera så lyckades jag inte bra. När jag gick och hämtade min kamera, + en sladd så skulle ja fixa och dona. Men gissa vad? Jo jag har inte sladden till datorn utan jag hade laddaren med istället.Men gud vad jag är smart. Så ni får se outfit och när vi hade mys igårkväll. Idag är det skola som vanligt, lite segare att vara här inne i stan när ja måste åka buss. Sen efter skolan ska jag hem och göra lite saker + att ja ska hämta lite saker också. Sen vet jag inte vad för tok jag och sis hittar på. Men igårkväll så gick vi i kyrkan. Jag lär samla på mig lite poäng för Konfan nu som är strax. Så jag var i kyrakn 2gånger igår. Sen kilade vi ner på stan,jag köpte ett fodral på gina. Ni får se sen. Aja, nu ska jag bortsa tänderna och det, sen ska jag nog kila till bussen.
Ha det bra!

Buuhu, i den här sköna och stora sängen sov jag i inatt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback