God morgon

Japp. Vaknade för ett tag sedan. Aja, igår så städade jag och allt så. Väntade på sis hur länge som helst. Men nej.Hon kom aldrig för hon firade Eddie. Grattis i efterskott! Sen vid 7tiden kom mamma och hämtade mina väskor och sen skjutsade mig till Cissi. Där var Cissi Bettan och Sanna.Först spelade vi Buzz. Haha, det var roligt men jag sög på det. Sen efter ett tag så gick Cissi och käkade. Då låg Sanna Bettan och jag i sängen och kollade på tv. Haha,jag tror alla var skit trötta. Först fick jag ett ..... upp i näsan. Haha :'D. Sen höll vi på garva ihjäl oss när vi sa saker. Sanna berättade roliga saker som när hon hade dom trångaste byxorna ever! Haha. Bettan sa en massa roliga saker också. Sen när vi skrattade skit mycket en gång så sa ja: Aj,fan vad jag har ont där blindtarmen sitter. Efter ett tag säger Sanna: Men Moa.. du har väl ingen blindtarm? Så börjar vi skratta och jag slår mitt huvud i nått i sängen. Haha. Aja, jag hade det skit roligt iallfall. Sen tog jag kvart i 10 bussen hem. Käkade lite och sen gick jag och lag mig vid 12 tiden.
Och nu är jag uppe och har ingen aning om vad jag ska göra.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback