Godmorgon

Tjoho. God morgon. Nu ska jag packa och sedan ta bussen till syrran. Orkade inte åka med pappa och dom för dom ska till fjällen. Dom åkte tidigt,så jag låg istället kvar i sängen och blev väckt flera gånger. Mamma kom in för att göra nått med min dator, Martin kom in och sa att han skulle ladda Ipoden när han har en egen laddare?, pappa dom in och sa att jag lärde åka hem från skolan varje dag och mata fiskarna. Hallå? Jag ville ju helst sova. Aja, nu är jag uppe sen ett tag sedan tillbaka. När jag kommer till sis så är väl klockan runt halv 11. Då ska hon tammefan med till kyrkan som jag måste gå i för  att få poäng till konfan. Så nu jävlar ska du med! För jag vet att du kommer läsa detta. Aja, måste packa nu för bussen går om 1timme.
Puss och hej's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback