Hej hej, hemskt mycket hej. :)

Hej hej, hemskt mycket hej. Idag i skolan var det våran längsta dag. Skit segt. Aja. Var lika trött på engelskan som igår. Sa ba: Fittnylle, Fuckface & allt var det nu var till männiksorna. Haha. Aja, NO som sista lektion. Haha, fyfan vad roligt det var :D. Sen så Emma slutade 20 över 2. Så då åkte hon hem till mig. Så kom jag vid  20 i 4 typ. Ja. Hon hade vart hos mig fast jag inte var hemma. Fast min lillebror och hans kompis var ju de. Annars kunde hon ta nyckeln. Aja, när jag kom hem så käkade vi lite. Sen vart de tven. Sen kom Mackan&Max. Hörde Max musik från bilen så jag lärde kolla. Då står han där och dansar. Haha, ute på gatan typ?! . Aja, snyggt Max! Sen stack Emma. Nu har jag käkat och tjohej! Jag är svin trött så jag ska nog sova strax. Haha, jag börjar bli som mamma upp i dagen!!! 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback