Hos syster :)

Hejsan alla. Sitter hos syrran nu. Först åkte jag in till stan och mötte upp Sanna och Cissi vid Polhem. Sen traskade vi ner till stan. Köpte present åt Bettan och jag köpte en ring och lite så. Sen så gick vi uppåt mot Cissi igen. Då gick jag hem till syrran istället. Då skulle vi ner på stan igen, då när vi gått en bit lärde JAG springa tillbaka och hämta hennes mobil som hon glömde. Så det var då dock lite jobbigt. Haha. Kom ner på stan, då mötte vi upp Filip så gick han med oss. Vi gjorde lite, kikade lite och gick lite. Själv fick man inga pengar kvar som jag hade med mig för dom tog syrran. Sen gick vi hem till syrran igen. Bytte om, gick till Ica och köpte glass. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska bli klar så vi kan käka glassen någongång.  Vi köpte två ben&jerry's glassar. Fast små, en varsin :). Woho, nu kommer hon. Så nu är det glass-time. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback