Konfirmations dagen

Igår så konfirmerades ju jag. Jag var hur nervös som helst, och jag trodde jag skulle svimma. Jag kunde inte äta nå frulle eller någonting på morgonen. Men vi 10-tiden åkte pappa och jag in till stan. Jag lärde köpa ett par skor jag skulle på mig. Hittade iallafall ett par. Sen åkte vi hem, duschade och Jossan fixade mitt hår. Sen skjutsade hon in mig till kyrkan. Där knäppte vi kort och lite sånt. Sen var det dags. Gick väl bra, var väl röd som en tomat i ansiktet skulle jag kunna tror. Sen när det var klart, så lärde vi stå ute så alla skulle kunna knäppa kort.Pinsamt. Sen åkte vi hem, Jonna Maria och Ebba var redan här. Lite förvånad jag blev. Sen bara kom det mer och mer folk. Fick fin fina presenter så tack så mycket allihopa. Sen vid typ 6-tiden tog Sanna Emma Bettan jag Cissi Jonna Maria och Ebba bussen till stan. Vissa åkte hem och fixade, vissa gick till Mikkis och vissa gick till Cissi. Sen möttes vi nere på stan och gick tillsammans till Boulongern. Mikkis,Elin,Emma,Mathilda,Sofia,Klara och Felix var också med dit. Vi satte oss på lite filtar och mös. Sen spelade vi brännboll med några som var där också. Sen efter ett tag lärde vissa gå. Tråkigt det som hände :b. Sen kom Love också, Mathildas kille. Sen åkte vissa till Hille. Vi var där ett tag, drog därifrån. Var inte så roligt. Sen på bussen därifrån var roligast :D. Jag trodde Sanna skulle få spö !Sen tog vi 5 över 2 bussen hem. På vägen hem när jag och Emma gick hem fick jag damp på mamma.
Ja typ så där var min dag då. Kanon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback