Mathilda 16år :)

Tjobre. Kom hem för kanske 1½timme sedan. Aja, när min konfa var slut fick jag åka med Marcus hem. var hemma i 10 min sen gick jag till bussen.Snackade med Tom också. Rolig typ det dära! Sen när vi nästan var inne i stan såg jag ett hus på vägen. Haha,ja! Aja, orkar inte förklara :p. Sen hoppade Emma och jag av vid Polhem, och då väntade vi ett tag på  bussen till a-berg. Ringde och frågade Mathilda vart vi skulle hoppa av,haha. Sen när vi skulle käka tårta så såg den ju inte så där super god. Det visade sig att hon hade tappat den på en stol rätt upp och ner. Haha :D. Men den var god hjärtat! Vissa åkte efter ett tag. Men Cissi jag och Emma tog halv 9bussen. Då tog Emma och jag typ någon buss hem. Men vi sket i att hoppa av där vi ska av. Så vi åkte till Ä-by ist. Vet inte varför. Men vi tog nästa buss som gick hem då också. Haha, Kasper åkte också med oss. Han var skit sur, typ slog mig. Höhö. Aja, nu ska jag plocka undan lite saker för dom kommer och städar här imorgon igen!!.
Godnatt.


Grattis Mathilda på din 16års dag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback