Ner dragen från bordet.

Elevensval idag igen. Började med läsning, sen lärde vi gå och plocka stenar. Men jag,Ebba,Emma,Jonna,Sofia och Elise rörde inte en ända sten. Satt bara och kollade på när dom andra plockade. Satt och sa att dom tyckte nog det var skit roligt och allt sånt. Sen lärde vi gå tillbaka, och då när vi kom bjöd dom på glass. Vi 6tjejer vi tog två glassar. Höhö. Vi är bäst! Sen vid lunchen häde det inte så mycket. Låg i solen och solade bara. Sen tog vi ut lite pyssel dit. Jonna råkade hälla ut en pärlburk där i gräset. Sen när hon och jag skulle gå tillbaka så tappade hon en till. Haha. Sen låg jag och Emma på ett av borden vi har i syslöjdssalen. Och dom är över 1 meter höga. Så tar Sofia tag i mina fötter och börjar dar. Jag håller i mig i bordet och sen tappar jag taget och tar tag i Emma. Håller mig kvar ett tag sen tappar jag där också. Och Sofia slutar inte dra heller. Så jag faller rätt ner i golvet med knäna och armbågarna i. Fyfan vad ont det gjorde alltså! Ni förstår inte. Men vi alla bara skrattade. Haha, måste sätt roligt ut. Sen när vi kom fram där vi skulle hoppa av bussen så gjorde vi det. Sen ringde jag Tompen. Snackade med han och Emma var lite sådär smådryg min lilla sockertopp! :) . Sen har Emma och jag legat på soffan typ hela dagen. Somnade gjorde jag också, men sen tvingade Emma mig att vara vaken. Sen kom Kasper, och sen gick han. Har väl inte hänt så där skit mycket idag då. Sen gav jag också Mackan sin present jag och Mimi köpte till han. Han bara: Coolt kort! Jag: Ja, det är jag som har gjort det! Han: Jo men visst! Mamma: Jo men det är det. Haha, snällt att han tyckte det iallfall ;). Och idag kom nya Race också,gött! Sen nu är det Sverige pussas&kramas. Tjing.
Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback