Skön torsdag.

Idag var det skola som vanligt. Tandhygenisten kom till oss. Vet inte varför? Men aja. Då slapp vi So och matte så det var skönt. Sen hade vi bara lunch, slöjd och bild kvar. Så dagen har vart rätt så slapp ändå. Men inge roligt när hon tanten kom dit. Aja. Slöjden gick snabbt och bilden. Tog bussen in till stan. Hoppade av och pappa kom och hämtade mig. Vi köpte glass till han mig och Mimi. För vi åkte hem till Mimi för pappa skulle skruva ihop någon tv-bänk. Sen då satt ja vid datorn typ. Sen skjutsade pappa mig till konfan. Snart smäller det! Woho. Sen gick jag lite tidigare så kom pappa och hämtade mig. Han hade sin nya bil! Nice. Åkte ut till valbo. Köpte lite, sen gasen i botten hem för jag skulle på träning. Sprang in, bytte om och sprang ut. Sen var det träning. Jag tyckte den var ganska rolig iallafall! :b. Sen nu är jag hemma och har duschat. Visar er snart vad jag fick!
Haft en bra dag? Det hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback