SM i Eksjö

På lördagsmorgon var det bara att gå upp tidigt! Lärde packa och städa igen. Men innan det hann jag somna på soffan. Sen vid 20 i 10 skjutsade mamma mitg ut till Valbo där min hoooooney Sandra bor! Hon kom ut med deras sockersöta hundar. Sen skjutsade hennes mamma oss till Torsåker där Freddan bor! :). Men innan vi kom till deras hus hade vi åkt förbi där 3gånger. Haha, fyfan vad jag skrattade! Freddan skickade medelande att vi hade åkt förbi och tjohej! Och Sandra sa att hon hittade, men nix! ;) Hon snackade ju i mobilen så.. haha. Men det var roligt :D. Haha, sen frågade Sandra mig typ: Men Moa. Varför sa du ingenting?Såg du deras hus? Jag: Ja..men jag trodde vi skulle hem till Niklas först. Hahah, smarting!.
Sen när vi hade åkt förbi 3gånger så hittade vi iallafall. Gick in till Freddan och sen efter ett tag så  kom Niklas. Då var det bara att komma till Eksjö som fattades. Sen när vi kom till Avesta så stannade vi och köpte macka,tankade och kissade. Sen åkte vi mot Eksjöö! Yeah. Fast dom stannade ett antal gånger först. Men när vi kom fram så ringde ja Jossan så gick vi och strosade runt där. Så jävla gött att träffa alla igen! Mummma, love it! Sen efter ett tag så fick killarna så ryck så lärde vi åka till hotellet i Jönköping. Med oss följde också Fidde med och sova där med oss. Sen gick vi i Jönköping och tillslut satte vi oss och käkade. På en pizzeria. Höhö,fetton :). Sen gick vi tillbaka till hotellet så kom Jossan och var med oss. Hon &hennes kortlek ;). Vi satt inne på killarnas rum och spelade Plump och hade det soft. Sen vid 12tiden så var det läggdags och dags för Jossan att åka hem också. Sandra och jag fixade oss för sova, men då gjorde vi en massa annat. Vi tramsade och hade det göttt! Roligt :). Som när Sandra och jag trängdes på en liten liten dusch för dörren var skit trög så jag lärde hålla upp dörren medans Sandra sträckte sig in och skulle ta tvål. Så kom Freddan och skämmde skiten ur oss! Fyfan, men vi skrattade :D. Sen så efter ett tag så skulle Sandra på toa. Hö, hon var så där skit snygg. Hade en filt på huvudet så kommer det en gubbe med STRINGKALLINGAR.Haha, Sandra blev rädd och hoppade till och skrek :D. Sen på rummet kunde man ju inte sova heller,.. hmm. Sen lyckades vi sova, Sandra och jag sov i samma säng och mööös ;). Ha. Men roligast var när vi satt och spelade kort. Så gick Sandra och jag ut ur rummet. Så skulle vi in igen, och då var det kod istället för nått kort eller så. Så står jag där och tycker på alla knappar som finns, och Sandra: DEEET ÄR INTE DERAS DÖRRR! och vart skit rädd, och jag ba: va? så sprang vi därifrån typ och sen när killarna öppnade skrattade vi som fan. Haha :D. Sen på söndagsmorgonen skulle Sandras klocka ringa halv6,men hon hade typ stängt av den i sömnen så min ringde kl6. Då åkte vi till statoil och köpte frulle, sen var det raka vägen till BANAN! :D. Sandra och jag fick åka in med Max &Bill så vi kom in gratis. Gött. Sandra och jag gick runt i depån och kollade och möös. Sen kom också Jossan till banan och var med oss. Sen började det, äääntligen tänkte jag! Första SM:et och bästbästbääst! Bra resultat för dom vi känner och så, fast inte för våran lillalex !:/ bättre lycka nästa gång. Sandra gissade rätt på typ alla som skulle ta starten, haha :D. Sen i när det var käk och allt sånt för förarna och flaggvakter och allt sånt så satt vi 3 och käkade glass och mööös, det var ju underbart väder. Kunde inte bli bättre. Se körde dom igång igen.Så vi är glada för er vi känner som det gick så bra för! :D Men glaaadast är jag nog för Rickard (jossans bror). Han var så nere och allt sånt. Men i andra heatet så tog han starten och slutade som 3a. Jossan jag och Sandra stod och hejade på! Yeah. Efter tävlingen så kollade vi på prisutdelningen, röös när Filip och hans pappa var så glad och kramade varandra. Grattis till Filip som vann där! :). Sen gick vi och sa hejdå till alla vi kände, och killarna satt i bilen. Så träffade vi på Jossan så fick vi åka med henne till killarna. Då stod Rickard där på vägen. Så stannde Jossan och tutade och vevade ner rutan så öppnade jag dörren. Jag bara: kom hit, kom kom, ställ dig här. Han såg ju helt chockad ut. jag bara: Jag måååste ge dig en kram för du var så duktig idag! HAha, han ba: åååh, jag får en kram av moooa! typ :D,haha, han är så gooo! :) Sen åkte vi tjejer + killarna hem till Sandbergs (jossan och rickard) och fikade. Bytte om och kikade överallt. Synd att rickard, mamma&pappa inte också var med. skulle vart trevligt :). sen gick sandra och jag och kollade överallt igen. Skrattade och roade oss :D. Sandra och jag hade också typ fått lite färg i ansiktet för båda var lite småröda ;). I Rickards rum hade han en kossa på tven typ, och om man trök på den så började den röra sig och sjunga. Och självklart trök jag på den, haha. Fan vad Sandra och jag skrattade som kom dom andra ner också :D. Sen efter 1timme typ åkte vi därifrån. Sov nästan hela vägen typ. Sen käkade vi också på donken. Sen ville inte Niklas skjutsa hem Sandra och mig heller. Så Sandras mamma lärde komma och hämta oss, sen hämtade pappa mig i Valbo, gick och lag mig direkt när jag kom hem. Var så jävla gött! Fast hade skit ont i magen, annars sov jag som en stock! :D

Min helg har vart bästbästbäst! Sandra och Jossan :) , ni är bästbästbäst & gooast! Looove :D

(bilder kommer sen) :)

Kommentarer
Postat av: sandra

moa du är bäst, bäst, bäst, bäst

2008-04-21 @ 21:39:32
Postat av: Camilla

ha en fortsatt bra kväll. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback