Stan med Emma :)

Sen jag kom hem ifrån Ungern och Prag i söndags har Blogg vart strul. Men iallafall så kom vi hem på söndagen. Sen på kvällen så kom Max hit. Trevligt tycker ja! Om jag själv får säga det så har jag saknat han. Sen efter han käkat och de här åkte han hem. Men jag kan inte skriva om vad som har hänt nu. För jag har prov imorgon och jag har inte pluggat nått. Så jag lär väl göra det. Plus att jag har lovat mamma att städa mitt rum idag. Resväskan och allt ligger på golvet. Ni vill inte se hur det ser ut..
Men idag var det skola som vanligt. Hände inte så mycket. Fast vi hade en vikarie på engelskan som var helt cp! Efter skolan så sprang ja in i duschen, och sen fixade ja mig så gick jag till bussen för Emma och jag skulle in till stan. Köpte lite ditt&datt. Ni får se senare.
Hey's


image737

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback