Stan och hemma hos Mikkis :)

Godkväll. Kom hem för ett tag sen. Emma jag och Kasper tog kvart i 9bussen ifrån stan/Mikkis :). Aja, Emma och jag tog 3bussen ner till stan. Gick hem till Mikkis en snabbis. Sen trallade vi  ner på stan igen. Då lag jag undan en klänning på MQ. Sen väntade vi på Mimi i evigheter typ. Sen efter MQ trallade vi in på gina, både Emma och jag testade nått. Alla gick före mig i kön till omklädningsrummen. Ha,snällt av er dumma jävlar! Sen gick vi in på en skoaffär. Och jag kom inte tomhänt ut därifrån. Köpte ett par pumps typ. Svarta. Sen gick vi till nian. Trallade också in på Lindex. Ja,jag vet! Lindex tänker ni nog?! Men jag hade hittat ett par jeansshorts med högmidja där. Så jag köpte dom också. Sen gick vi in på H&M där vi skulle möta Mikkis&Sofia. Men då kom äntligen Mimi & Pernilla. Då skulle vi börja leta efter en present åt Mackan. Vi gick in i 1 affär, sen ville hon ha pengar så hon och Pernilla kunde kolla efter nått. Jag orkade inte tralla in i en massa affärer med hon,Pernilla, Emma,Kasper,Mikkis och Sofia. Sen då gick vi istället och fikade. Sen gick vi hem till Mikkis. Då började Mimi sms:a.. Undrade om jag hade hittat någon klänning till min konfirmation och de. Så berättade jag vart jag hade hittat och lagt undan. Sen när vi kom till Mikkis så kikade vi alla på tv. Mikkis och jag övade att gå i våra pumps. För jag är ju inte så väldigt bra i att gå i högklackat. Haha. Sen ringde Mimi och sa att hon ville att jag skulle kolla vad vi hade köpt åt Määcki.Så Mikkis och jag tog våra pumps och gick ut och mötte henne och Pernilla. Haha, skämmdes ihjäl för jag kunde verkligen inte gå i dom. Aja, så visade Mimi vad hon hade köpt. Sen när Mikkis och jag skulle gå igen, sa hon att hon hade köpt nått åt mig. Jag blev överlycklig. Eftersom jag inte fått någon julklapp eller födelsedagspresent än så fick jag det nu. Eller, jag fick en present av henne och Mackan i konfirmationspresent. Och gissa vad det var? Jooo,min klänning jag lagt undan! :) gaash, tuuuuuuusen tack! ♥. Sen trallade jag och Mikkis in till henne. Då kom Mathilda, sen åkte Sofia hem, Emma jag och Kasper skulle också ha tatt den. Men vi sket i den. Sen rann tiden iväg så vi 3 missade bussarna 3gånger. Haha, sen tog vi kvart i 9 bussen hem. Käkade och sen nu sitter jag här. Aja, min dag har vart toppen! Din då? :)

Förövrigt så har jag haft 1 låt som går om och om igen sen igår kväll. Men jag börjar ändå inte tröttna på den. Nice!

Bild 1:
Några få tjejer på elevensval. Bild 2: Så där satt/låg Emma och jag på bussen hem. Bild 3: Dagens klädsel. Bild 4: Min klänning jag fick av bror&syster :).
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback