Torsdag&fredag :)

Gash. Dåligt med uppdatering här nu. Tar och skriver nu iallafall.


Torsdag:

Då när man kan till skolan så fyllde min lärare 30år. Så vi sjöng lite för henne sen blev hon bortrövad. Höhö. Hände inte så mycket alls i skolan då. Fast vi hade en skit konstig vikarie tycker jag då dock! Sen på bilden fick jag skäll!! För Sandra har en lånemobil som det finns snake på. Satt och spelade det hela lektionen typ. MEN jag gjorde faktiskt två saker man skulle göra av 3. Ändå fick jag skäll. Dumma dig! Sen när vi slutade hade jag lätt hunnit med bussen fast Sandra sa nej. Så jag pekade Fuck you åt den och var arg & kissnödig. Så när jag kom in till stan vid Plantagen (stavning?) så lärde ja hoppa av, så kom Max och hämtade mig lärde skjutsa mig till pappas kontor. Höll verkligen på att kissa på mig. Haha, så var han inte där. Så ringde ja till mamma så hon fick öppna på hennes jobb. Sen fick jag pengar så åkte Max och jag och köpte glass. Gött! Sen var det konfa för hela slanten. Sen fick jag åka med Marcus hem. Och sen var det bara att byta om, och gå över till Emma för det var träning. Då satt vi och snackade först, sen precis när jag skulle ut på planen så ringde Tom. Han fick snacka med Mikkis och sen efter träningen var det hem, duscha och sen pratade ja med Tom. Sedan läggdags!



Fredag:
Skola som vanligt. Eller nej, inte som vanligt. Alla i min klass,vi skulle bjuda våran lärare på fika eftersom hon fyllde år dagen innan. Men iallfall. Så när vi kom där så sjöng vi.Även fast vi var så snälla lärde jag redoviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisa! sug kuk! Finns det nått värre än att stå inför en guppp? NEEEEEEEJ!! Aja, gick väl bra sen. Sen fick vi sluta 30min tidigare från NO:n för hon tyckte vi var snälla och bjöd på fika och så. Så då hade vi en till 1timmes rast. Finns ju inte mycket att göra då eftersom 9:orna var lediga. Sen var det idrott. Höhö, det var roligt för första gången! Aja, sen var det lunch. Det var tacobuffé. Var väl så där. Sen var det SV, jobbade lite då. Sen på SO:n kom det någon tant och snackde. Fick där sluta 10mintuer tidigare och det var perfekt så man hann med halv 2 bussen. Då åkte Emma och jag in till stan. Gick till Cissi en stund. Där var Sanna och Mathilda också. Dom låg på balkongen och solade, lyssnade på musik och hade det gött! Sen efter ett tag gick Emma och jag och solade. Höhö, jag brännde mig lite grann då. Och Emma också. Efter det gick vi till Syrran för mamma skulle hämta oss. Där var också Max. Sen efter typ 15min kom mamma.då åkte vi och handlade. Höhö. Men först åkte vi till farmor&farfar eftersom dom är bortresta. Så lärde mamma vattna blommorna. Haha, då fikade jag och Emma. Letade överallt hittade en massa. Gött! ;) Sen vart det att åka och handla. Gick ju inte så bra. Sen sprang Emma hem och duschade. Sen kom hon över hit i trosor,tjocktröja och en handduk på huvudet. Haha, bra goo du gumman! Sen tog vi det lugnt, lärde åka dit vi handlade igen för det var nå fel. Fast då åkte vi med pappa. Emma och jag var så där skit snygga! Emma satte på sig ett par mjukisbrallor som jag slängde till henne, hon hade sin brors foppatofflor som var typ 5storlekar förstora och alldeles blött hår. Jag hade tights och gummistövlar. Haha, fatta att vi var så där skit snygga. Tog Mackans solbrillor också. Haha, pappa var ju snyggast! Sen när vi kom tillbaka hoppade jag in i duschen och Emma lånade kläder. Sen sprang jag och mamma över dit, vi skulle käka och det där. Så det var myyyyyys! Sen tog Emma och jag typ 9bussen in till stan. Sen träffade vi Sandra, Niclas och freddan också. Fick åka med dom dit vi skulle. Haha. Sen träffade vi dom igen efter någon timma eller så. Sen tog vi 5över2 bussen hem. Då började jag packa och städa eftersom jag skulle åka till Eksjö på lördag morgon. Hah.


Bild 1: Dagens outfit som ni kanske ser. Bild 2: Mathilda Sanna och Cissi som solar. Bild 3: Emma hos Cissi. Bild 4: Jag och Emma som var dösnygg! Bild 5: Haha, vi var ju ännu snyggare nu. Bild 6: Mitt armband som vi hämtade ut. Kommer från Glitzy.se och det är en jätte dålig bild jag vet. Bild 7: Sanna på kvällen! :D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback