Yeah dude!

Åkte in till stan med Jonna och Maria. Det var hur varmt som helst på bussen. Kom ner på stan, sen gick Maria och skulle träffa sin bror för dom skulle göra någonting. Jag & Jonna gick och kikade och kikade. Sen delade vi på varma mackor. Då träffade vi Syrr och Pernilla. Satt och snackade lite, den drog dom till någon telefonaffär för det var fel på Mimis mobil. Sen gick Jonna och jag dit. Sen köpte jag en typ tröja eller vad man ska säga. Sen gick vi och trallade och det igen. Sen träffade vi Mimi och Pernilla igen, och sedan gick vi hem till Mikkis en stund. Sedan tog vid kvart över 6 bussen hem. Sen jag har inte gjort så mycket. Duschade och käkade nyss, och kollar på cross också. Fast jag tog mig hit istället. Jag borde plugga på mitt matteprov jag har imorgon. Toppen! Skit roligt eller hur. Näe. Och alla andra är lediga utom vi! :o. Men jag åker efter engelskan eller när det är halva den lektionen kvar. Men nu ska jag gå och leta efter pappret som man kunde plugga på. Jag har tappat bort det, och jag blev inte ett dugg förvånad heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback