Yey

Tjobre. Jag är proppmätt. Mimi serverade maten today. Lax och lite så. Smarrigt. Sen idag har det väl inte hänt så mycket alls. Förrutom att det har vart pissväder.Sen typ 20 i 8 gick jag och lag mig i sängen med kläderna på och skulle sova i 20 minuter. Mimi väckte mig som jag sa till henne, men jag sov i typ 1timme istället. Haha, vaknade sen hoppade jag in i en dusch. Och nu har jag precis käkat klart. Och nu fryser jag ihjäl för hon har dörren uppen. Aja, tror ja ska gå och lägga mig igen strax. För jag är helt slut.

Bild 1. Maten Mimi lagade idag. Bild 2. Det har/gör? snöar här idag. Fast bilden är inte den bästa för fokusen hamnade på regndropparna på fönstret och jag orkade inte ta en ny.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback