helgen

ojoj. länge sedan ja skrev nått nu. men jaja.. mitt sommarlov är just nu slut och det suger! i slutet av mitt sommarlov tillbringade ja tiden med sandra.. som vanlig. vi har gjort en massa skoj under somaren! men jaja. i helgen så i fredags så tog vi det bara lugnt. ska ja vara ärlig kommer ja just nu inte ihåg vad vi gjorde. men iallafall. sen på lördagen började jag skolan lite sisådär. var där i 50 min.. sen åkte vi hem, ja packade sedan skjussade mammi moi till sandra. när vi kom dit gjorde vi väl lite ditt&datt. sen tog vi tåget raka vägen upp till falun. sandra och jag skulle sova hos hennes syster marie =).  när vi kom dit handlade vi, hyrde film och hade det bara mys. filmen vi hyrde var kalasbra, men alla vi 3satt och bölade. hah, sen när sandra och ja skulle sova var vi lite övertrötta, men vi hade skojj! sen var de upp tidigt på söndagen för att sedan åka till enköping på svemo. vi skulle kika på pontus =) det gick bra för han tycker ja. sen -max vann. grattis. sen på vägen hem varja oerhört trött. så ja somnades sittande. haha, var med sandra på kvällen. =) ja, typ det som hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback