Alla hjärtansdag

Idag är de ju alla hjärtansdag. Skolan var väl helt okej. Började med flex, sen var det matte och rast efter de. På rasten uppträdde några tjejer i min klass till Spice girls. Var väl helt okej. Garvade som fan i alla fall. Sen var de SO, sen lunch. Sen efter lunchen så fick man antinge gå till gamlingar eller vara kvar på skolan. Sandra och jag stannade på skolan. Vi trodde att de skulle va skit tråkiga saker vi skulle få göra. Men vi hade riktigt roligt :D. Jocke, Johannes, Micke,Niclas och alla dom dära var där. Var inte så många. Många skolkade istället för att gå dit. Så slutade vi vid 2. Och då åkte ja hem. Gjorde inte så mycket, sen nu ikväll var de träning. Gick bra. Sen  nu har jag precis duschat :). Ska sova nu, för jag har skit ont i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback