Äntligen fredag kära vänner!

Skolan idag då. Var helt okej dag. Började med NO. Började med nått skit. Sen var det idrott, och ja va inte med för ja är typ förkyld. Sen var det lunch. Sen rast och sen SO & SV men på dom lektionerna kollade vi på Oliver Twist. Fick ont i röven och ryggen efter 10 min.. inte skönt.
Sen när vi slutade såg Sandra och jag att bussen stog vi busshållplatsen. Så vi fick springa dit som nå jävla tokar. Jobbigt. Hahah. Sen när jag kom hem, käkade ja pannkakor och när jag skulle ta ut en sak så hade jag ut all spagetti på golvet. Haha. Och pratade med mamma i telefonen då också, hon ba: Vad var det där nu då? :p Haha.
Har väl inte gjort så jätte mycket på kvällen. Vi käkade och tv. Sen slog Mackan mig med en purjolök i ögat. Ni vet dom dära bladen. Bang,rätt i ögat!
Sen nu vet ja inte vad jag ska göra. Sova snart tror jag väl. Kanske blir Årsunda imorgon med Mackan och Jossan för Mackan ska tävla. Men får se..
Goodbye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback