Äntligen fredag mina vänner! :)

Fredag idag då. Åkte inte till skolan idag heller, för jag hade asont i halsen. Så jag vaknade, somnade om och sen vaknade jag vid 10 igen. Då fixade ja lite först. Sen lärde ja antinge gå ut till Mackans stuga eller Mimis stuga. Så jag tog Mackans. Lärde gå ut dit för dom kom hit och städade idag. Var där ute i ungefär 1tim och 40min.Sen gick ja in tillbaka in hit. Skönt. Hade så långtråkigt där ute i Mackans stuga. Aja, sen kom lillebror hem och Jesper. Har nu duschat och lite så. Jag och tjejerna ska ut och käka idag.Fast först ska vissa hem till Sevgi. Så Jonna och jag får skjuts dit. Sen drar vi in till stan och käkar. Efter det vet ja inte vad som händer. Aja. Ska fixa mig nu.
Tjong.

Bilder ifrån idag.
1. Solen lös idag 2. Jag i Mackans säng 3. Mackans söta armband med bild på Jossan på.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback