En rolig dag! :)

Idag var de ju som sagt skola. Gick väl bra. På matten blev de inte mycket gjort. Sanckade mest om bantning och anorexi och så. Sen var de lektioner. Spanskan gick bra. Sa till och med en sak högt. 1-0 till mig. Sen på hemkunskapen så satt Sandra och jag vid ett bord. Så ställer sig Niclas typ 5 cm ifrån mig och snackar. Säger sen bara: Får jag känna dig kroppsvärme? Jag ba: Om jag får känna din snoppvärme!? (jag skojade med han). Så skrattade Sandra och jag lite. Sen säger han ba: Tror du jag skämtade med dig eller? :o.  Haha,så stog han och sa en massa såna saker hela tiden typ. Haha. Men han är rolig :). Sen när vi bakade så gjorde Sandra och jag de. Slutade vid halv 3. Väntade på bussen, sen kom den. Gick med Sandra och Tobbe hem. Sen lag jag mig och sov. Sen väckte mammi mig när hon kom hem. Men jag ville sova lite till,så hon väckte mig när jag och Mackan skulle käka. Så fick jag typ damp på Mackan. För han sa hela tiden:
- Moa?..
- Ja?
- Håll i hatten!

Sen satte jag mig vid datorn.  mackan lag sig i min säng, tog nått godis jag fick av mormor och pekka när jag fyllde år som jag inte har öppnat. så han tar de, och kastar en på mig när jag sitter här. sen kastade jag tillbaka på honom hårt, för han sa faktiskt att de gjorde ont. sen kastade han tillbaka, och då skulle ja kasta på han. men då skyddar han sig med kuddar och allt och sen springer han därifrån. haha, han kastade ifrån vardagsrummet och jag ifrån mitt rum. sen kastade han en i fönstret så godisen gick sönder. haha :D
vi hade roligt =).. Haha, sen åkte ja på träning. Den var rolig, skrattade som tusan. För Mange skulle visa en sak med Emma men de gick inte så bra. HAha =D.
Aja, duschade nyss och ska sova nu.
Tjong.


(Mackan springer iväg med kuddarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback