Fick skavsår i öronen

image589Just nu skulle jag egentligen plugga matte. Har matteläxa tills imorgon. Men ja.. tyvärr. Är inte så sugen på det. Skolan idag var väl helt okej. Och Mick var sjuk. Så vi tog förgivet att vi inte skulle ha prov idag som hon sa igår. Om han inte var där idag skulle vi nog inte ha de. Men det visade sig att vi hade det i all fall. Gick ju skit bra deju. Gjorde till och med det man inte skulle göra. Haha. Var längsta dagen idag. Den rullade väl på i ett snabbt tempo som var väldigt skönt. Slutade med en NO-lektion som gick kanon bra. Håller just nu på med typ bara labbsaker. Sen sista 25min kollade vi på någon film. Apbra ju! :D.
Sen gick vi till bussen. Den kom typ direkt. Hah. Sandra jag och LillSandra satt och berättade historier för varandra. Ha. Vi hade skit roligt. Skrattade och härmade någon baby som skrek och grina. Fick skavsår i öronen. Sen när LillSandra och jag gick hem från bussen hade vi skit roligt. Haha, skrattade som fan.
"ja: du är en sån som kör buss. 549773 kliver på. 6 går av, 97245723406237 kliver på och 2 går av. vad har busschauffören för ögon färg?

sandra: jag vet inte!
ja: men ååh. det är ju dom som är busschaufför.

sen efter typ 5sek
säger båda i munnen på varandra:
säg efter mig!
haha, fyfan vad vi skrattade :D. roooligt hade vi
."
Haha. Ni kanske inte fattar men vi hade skit roligt. Sen när ja kom hem käkade ja en macka. Sen har ja väl inte gjort så mycket. Fick 6paket tuggummi av mammi. Och 1paket är redan slut. Och dom andra 5 är öppnade och dom är snart slut. Huhu..
Snackade i telefonen idag. Haha, fyfan va rolig dom är! :D
Aja. Jag har också ett jätte stort hål i mina strumpbyxor.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback