Ha en bra fredagskväll :)

Godkväll. Fredag idag och det känns så skönt. Dagen började med att åka till skolan som vanligt. Hade NO. Inte så jätte roligt. Sen var det idrott. Det var roligt =). Första halvtimmen fick hälften boxas och resten fick spela pingis. Sen bytte vi. Sen var det lunch. Sandra och jag satt kvar i typ 20 min efter vi käkat upp. Hahah. När jag hade ätit upp mina grönsaker hade hon käkat upp sin mat. Stackarn.. Sen var det SO och SV. Men på dom lektionerna kollade vi på Sandor/Ida och fikade. Sen fick vi sluta vid 20 över 1. Åkte hem, sen har jag inte gjort så mycket. Ska ta 8bussen till tjejerna sen drar vi nog till Bomhus eller nått sånt. Vi får se :). Aja, ska fixa mig nu!
Ha en bra fredagskväll! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback