Helgen som var

Okej. Det är 30 min tills jag ska gå så jag kanske hinner blogga lite om helgen.
I fredags kom Jonna och hennes mamma och hämtade mig. Sen åkte vi till Sevgi. Det var bara Sevgi och Maria där först. Så Sevgis pappa tog lite bilder och så för han jobbar med de. Så det blev en hel del foton. Sen kom Sofia och Emmy. Då knäppte vi lite mer också. Jag blev inge bra på dom så ni kommer nog tyvärr inte att få se tror ja. Sen fick vi bråttom. Så Sevgis pappa fick skjutsa oss till busshållplatsen. Och efter som vi var så många fick han åka 2 omgångar. Och när bussen kom hade inte Maria Sevgi och Emmy kommit än. Så vi bara: Okej.. nu får dom komma. Men precis då kom dom. Så kom Mikkis och Elin också. Så vi åkte in till stan. Käkade på kina. Haha, fyfan var trevligt jag hade i fredags tjejer! :). Jag tackar. Sen satt vi på kinan i typ 2-3 tim. Skrattade och hade roligt. Sen gick vi ner på stan. Träffade kusin Oskar, Adde och Oliver. Sen tog vi bussen hem förrutom Sofia.För hon skulle till sin syster. Sen när jag kom hem var det bara lillebror Martin hemma. För mamma och pappa var på stan och käkade med en massa. Sen då när jag kom hem så sov den lillaskiten i soffan. Jag kollade då på en film med John Travolta. Haha, ja! :p. Sen somnade jag också. Sen väckte pappa mig när han kom hem så gick jag och lag mig.

I lördags så vaknade ja vid 10tiden. Satt vid datorn lite och sen fick jag bråttomt. Hängde med mamma på lillebrors innebandymatch. Så när vi kom in på Nynäs så var det 2 furuvikslag där och hejade på lillebrors lag. Haha, vilken stämning det var. Dom kidsen satt och hejade hela tiden. Lillebrors lag vann med typ 12-5. Sen efter den matchen åkte mamma pappa och jag direkt ut till Sandviken för att jag skulle spela match. Och den vann vi med 8-4. Så de kändes skönt! Blev också 2mål från min klubba. Efter matchen åkte jag hem med pappa. Eftersom vi lämnade en bil på Nynäs så vi åkte 1 bil till Sandviken. Så då när jag kom hem duschade ja. Sen kollade jag på Vinterviken som är så himla bra. Kollade på den när jag var liten senast. Sen kom Jonna och Maria. Då åkte mamma och köpte pizza så vi käkade det och kollade på melodifestivalen. Haha, fyfan vad de var dåligt. Men Björn Gustavsson är väl ändå roligast. Tusan vad Maria jag och Mamma skrattade när han skulle lyfta den dära killen. Haha. Aja. Sen typ 1 eller nått så skjutsade pappa och jag hem dom. Alltid skönt att åka bil. Sen när vi kom tillbaka så gick jag och lag mig skulle jag tro.

I söndags gick jag upp tidigt också. Fast jag gjorde ingenting speciellt. Nej, de gjorde ja tusan inte. Inte vad jag kommer på nu i alla fall. Men jag kollade på Wallander. Det kommer jag ihåg. Sen gick jag och sov för de var ju skola igår. Och det jag gjorde igår kan ni ju läsa under de här inlägget. Men nu måste jag kila. Fast det är 15 min kvar tills jag ska gå till bussen.
Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback