Lördag - match,och ikea

Japp. Igår hade ju vi match. Ledde med 4-2 men matchen slutade med förlust. 6-4. Aja. Förövrigt på matchen så hade ja väldigt roligt. Roligt att se vissa så jävla peppad. Haha. Och man fick sig ett gott skratt där emellanåt också. Sen efter matchen var vi kvar och kollade på 2perioder på killarna som spelade efter oss. Och det var Emmas kille Kaspar. Nej, Kasper! :). Och jag tjatade och tjatade på att jag vill åka. Jag hann dessutom också tugga upp 2tuggummi paket under ungefär 40min. Aja. Sen när ja äntligen fick pappa,mamma och  Mimi med mig därifrån blev ja glad. Sen där ute vid parkeringen och de var de hur mycket is om helst. Så självklart skulle jag gå där. Höll på ramla minst 5gånger. Sen efter några meter ramlade ja. Huu, ovanligt jag?!. Slog svanskotan. Men tusan vad jag skratta :). Och dom andra 3 tyckte ja bara var dum att gå där. Men dom skrattade ändå lite.Sen när vi kom in i bilen så åkte vi till IKEA. Mamma och pappa skulle kolla på garderober. Aja. Själv fick man gå där inne med match-shortsen,innebandyskorna och såg allmänt snygg ut. HAha. Syrran fick med sig 3saker därifrån och jag fick med mig 1sak. Båda fick med sig typsamma.Dom här supersnygga "Barnslig Flodhäst". Haha, gulliga va?:). Jag tog en röd/orange prickig och hon tog en grön/mörk grön/blå randig krokodil . Sen fick hon med sig ett skoho och ett annat typ gossedjur fast en groda som hon kunde öppna munnen på. Och där skulle hon ha tvdosorna. Och mamma och pappa fick med sig nå annat. Sen testade jag en grymt ful mask också. Satte på mig den fast jag fick inte på mig den helt för jag hade en knut på huvudet.Och de var hur mycket folk som helst. Ovanligt för att vara mig, jag som skäms över nått litet bara. Och när jag testade den så träffade pappa någon han kände. Pappa bara: Ja.. det här är mina döttrar. Killen pappa kände bara: Jo. Jag ser de! Så skrattade dom. Hahah. :) Sen åkte vi därifrån. Lämnade Mimi hos sig, åkte och handlade sen tjatade jag om en kooorv på Statoil. Sen duschade jag och så.
Sen om kvällen får ni höra om senare. Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback