Lördags kväll

Då tar jag och skriver om gårdagenskväll. Eller va det nu heter. Började med att efter jag kom hem ifrån matchen så duschade jag och käkade. Sen visste först inte vi tjejerna (anna,emma,sanna,mathilda,anna,bettan,cissi och jag) + kasper & andreas vad vi skulle göra. Men sen fick vi napp. Skulle åka 9bussen med Emma Kasper och PG till stan. Men jag orkade inte stå ute, så pappa skjutsade in mig. Hahah,plus att jag slapp att gå ifrån stan till henne också. Gött. Aja, sen när jag kom hem till Cissi var de hon, Anna,Sanna,Bettan och Andreas där. Sen efter typ 5-10 min kom Emma och Kasper, PG hade missat bussen. Så först började vi kolla på Titanic men sen efter ett tag fick vi nog. Sen efter ett tag kom PG och då drog vi till Sätra. Hmm, om jag får säga vaja tycker så var det inte så värst roligt. Aja. Mycket trevligt folk. Men snackade mest med dom jag kände. Sen kom Emma.B också. Sen drog Anna och Andreas vid halv 1. Sen tog  vi 1bussen till stan. Alltså Emma Kasper PG Jag Sanna Bettan Emma.B Mathilda och Cissi. Alla utom Betts jag Emma Kasper och PG drog till Lexe. Istället för att åka dit gick vi till Donken. Haha, tjockisar. Joja vet. Sen vid 2tiden ringde jag till pappa så hämtade han mig. Sen när vi kom hem satt vi oss vid teven. Och mamma var till och med vaken. Woho. Aja, sen gick jag och lag mig.
Bilder kommer nog senare.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback