Moa &jonna :)

Idag har jag vart med Jonna. Ååh, länge sedan! Började med att jag gick hem till Jonna. Så skulle hon möta mig. Så ringer hon och säger vilken väg jag ska gå. Så jag går ju självklart den. Sen när jag kommer till dagiset typ 500m längre bort. Neeej, då har vi gått helt olika vägar. Så jag sms:ade henne. Båda undrade ju liksom vart man var. Haha, sen möttes vi så gick vi samma väg till henne. Sen när vi kom dit så kikade vi på tv, åt toast,kikade i tidningar och lite mer tv. Sen tog vi halv 5 bussen till stan. Den kom typ direkt så vi slapp frysa. Sen när vi kom till stan så hade jag min jacka knäppt så såg det ut som jag bara hade tights. Fast jag hade ju en "klänning" så när vi ska gå in till crispin så kollar det en snubbe apmycket på mig. Haha. Sen när vi kom ut därifrån så möter vi en skit gammal gubbe, så säger han: Ååh, vilken goobit! Hhaha, så var han skit gammal och gick där med sin jävla systemkasse :'D . Sen gick vi och strosa omkring där på stan. Jag köpte enbart en bok bara. Efter som jag läste ut den andra.Sen gick vi till Nynäs vid 6. Emma och Sanna var också där. Så sen var det träning. Gick väl så där. Har match i helgen också. Peppa. Sen åkte ja med Jonna hem, käkade och duschade. Så nu sitter jag här.

Min dag har vart good! Hur har din vart?

Gammal bild.

image670

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback